Usługi
Pracujemy nie tylko na swój rachunek. Świadczymy usługi na zewnątrz.
- Jeśli potrzebujesz pomocy przy napisaniu książki – zgłoś się do nas. Pomożemy dopracować konspekt, plan, zawartość merytoryczną (każdą w zakresie szeroko rozumianej humanistyki).
- Jeśli potrzebujesz wydać książkę (a nie jesteś zawodowym wydawcą) – zgłoś się do nas. Pomożemy we wszystkim: od dopracowania książki z autorem, poprzez redakcję językową, korektę, opracowanie szaty graficznej, skład i przygotowanie plików do druku. Znajdziemy drukarnię, która najlepiej wykona druk i oprawę, dopilnujemy jakości i terminowej realizacji zlecenia.
- Jeśli potrzebujesz dobrego redaktora, korektora – zgłoś się do nas. Redagujemy nie tylko literaturę piękną, nie tylko dla dzieci i nie tylko teksty do książek.
- Jeśli potrzebujesz projektanta i „składacza” książek – zgłoś się do nas. Opracujemy książkę według Twoich wskazówek, potrzeb lub według własnego projektu, tak by najlepiej spełniała Twoje oczekiwania.
Co nas wyróżnia?
- lubimy robić to, co robimy,
- działamy z zaangażowaniem,
- jesteśmy elastyczni, ale i odpowiedzialni – jeśli dojdziemy do wniosku, że z jakiegoś powodu nie damy rady wykonać zlecenia (a na przeszkodzie może stanąć na przykład czas), od razu i otwarcie o tym powiemy.
Ceny?
- Nie obiecujemy, że jesteśmy najtańsi na rynku. Wychodzimy z założenia, że dobra praca musi być dobrze opłacona, a dobra opłata gwarantować dobrą pracę.
- Ale jesteśmy elastyczni i można się z nami dogadać.
Napisz do nas na adres sprzedaz@wydawnictwo-alegoria.pl
Usługi zrealizowane:
Projekt okładki: Paweł Czarkowski
Ilość stron: 208
Format: 125 x 195
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-953324-0-1
Wydanie II
Rekomendacja:
Napisanie książki to sztuka, za którą nie każdy może lub powinien się brać. Tak mówią i ja tak właśnie o sobie myślałem. Jako przedsiębiorca z długoletnim doświadczeniem, mówca i ekspert w dziedzinie komunikacji biznesowej nie bałem się mówić o tym, co czuję, jak patrzę na świat, ludzi i biznes. Praca z klientami to wielka odpowiedzialność i życie nauczyło mnie, aby podchodzić do tego bardzo poważnie. Szukałem sposobu, jak dotrzeć do większego grona ludzi. Pomagać bardziej i dawać dostęp do wartościowej wiedzy i wielu narzędzi biznesowych. Książka przyszła mi do głowy jako swego rodzaju wehikuł, którym dalej i szybciej zajadę – osiągnę zamierzone cele. Ale… przekonanie o moich możliwościach, czy też raczej niemożliwościach, skutecznie mnie hamowało. Jednak pewnego dnia na mojej drodze pojawiła się Joanna Czarkowska
I powiem Wam jedno - dobry redaktor to klucz. Nie chodzi o samo pisanie książki. Chodzi o coś więcej. Dla mnie redaktor to osoba, która słucha i radzi. Wspiera i motywuje. Podpowiada i koryguje. Zadaje mądre pytania i dopytuje. Nie poddaje się nigdy i, jak trzeba, potrafi warknąć dla dobra sprawy. Dobremu redaktorowi zależy. Tak naprawdę zależy na tym, aby autor lub jak w moim przypadku - przyszły autor stworzył coś, z czego będzie dumny. Z czego skorzysta nie tylko on, ale także ci, którzy do jego „dzieła” sięgną.
Moja wiara w to, że jestem w stanie napisać książkę, złożyć ją w całość i dostarczyć w tysiącach egzemplarzy pojawiała się dzięki Joannie i jej zespołowi. Jestem wdzięczny za jej upór, profesjonalizm i zaangażowanie. Moja książka „Przemawiaj i zarabiaj” jest naszym wspólnym dziełem i jestem z tego dumny, a z naszej współpracy bardziej niż zadowolony.
Jeśli ktoś myśli o tym, aby coś napisać, warto mieć u boku właśnie Joannę. To jak ubezpieczenie na sukces w tym obszarze.
Krzysztof Hillar