Usługi


Pracujemy nie tylko na swój rachunek. Świadczymy usługi na zewnątrz.

- Jeśli potrzebujesz pomocy przy napisaniu książki – zgłoś się do nas. Pomożemy dopracować konspekt, plan, zawartość merytoryczną (każdą w zakresie szeroko rozumianej humanistyki).

- Jeśli potrzebujesz wydać książkę (a nie jesteś zawodowym wydawcą) – zgłoś się do nas. Pomożemy we wszystkim: od dopracowania książki z autorem, poprzez redakcję językową, korektę, opracowanie szaty graficznej, skład i przygotowanie plików do druku. Znajdziemy drukarnię, która najlepiej  wykona druk i oprawę, dopilnujemy jakości i terminowej realizacji zlecenia.

- Jeśli potrzebujesz dobrego redaktora, korektora – zgłoś się do nas. Redagujemy nie tylko literaturę  piękną, nie tylko dla dzieci i nie tylko teksty do książek.    

- Jeśli potrzebujesz projektanta i „składacza” książek – zgłoś się do nas. Opracujemy książkę według Twoich wskazówek, potrzeb lub według własnego projektu, tak by najlepiej spełniała Twoje oczekiwania. 

 

Co nas wyróżnia?

- lubimy robić to, co robimy,

- działamy z zaangażowaniem,

- jesteśmy elastyczni, ale i odpowiedzialni – jeśli dojdziemy do wniosku, że z jakiegoś powodu nie damy rady wykonać zlecenia (a na przeszkodzie może stanąć na przykład czas), od razu i otwarcie o tym powiemy.   

 

Ceny?

- Nie obiecujemy, że jesteśmy najtańsi na rynku. Wychodzimy z założenia, że dobra praca musi być dobrze opłacona, a dobra opłata gwarantować dobrą pracę.

- Ale jesteśmy elastyczni i można się z nami dogadać.

Napisz do nas na adres  sprzedaz@wydawnictwo-alegoria.pl  

 

Usługi zrealizowane:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekt okładki: Paweł Czarkowski

Ilość stron: 208

Format: 125 x 195

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-953324-0-1

Wydanie II

Rekomendacja:

Napisanie książki to sztuka, za którą nie każdy może lub powinien się brać. Tak mówią i ja tak właśnie o sobie myślałem.  Jako przedsiębiorca z długoletnim doświadczeniem, mówca i ekspert w dziedzinie komunikacji biznesowej nie bałem się mówić o tym, co czuję, jak patrzę na świat, ludzi i biznes. Praca z klientami to wielka odpowiedzialność i życie nauczyło mnie, aby podchodzić do tego bardzo poważnie. Szukałem sposobu, jak  dotrzeć do większego grona ludzi. Pomagać bardziej i dawać dostęp do wartościowej wiedzy i wielu narzędzi biznesowych. Książka przyszła mi do głowy jako swego rodzaju wehikuł, którym dalej i szybciej zajadę – osiągnę zamierzone cele.  Ale… przekonanie o moich możliwościach, czy też raczej niemożliwościach, skutecznie mnie hamowało.  Jednak pewnego dnia na mojej drodze pojawiła się Joanna Czarkowska

I powiem Wam jedno - dobry redaktor to klucz. Nie chodzi o samo pisanie książki. Chodzi o coś więcej.  Dla mnie redaktor to osoba, która słucha i radzi. Wspiera i motywuje.  Podpowiada i koryguje. Zadaje mądre pytania i dopytuje. Nie poddaje się nigdy i, jak trzeba, potrafi warknąć dla dobra sprawy. Dobremu redaktorowi zależy. Tak naprawdę zależy na tym, aby autor lub jak w moim przypadku - przyszły autor stworzył coś, z czego będzie dumny. Z czego skorzysta nie tylko on, ale także ci, którzy do jego „dzieła” sięgną.  

Moja wiara w to, że jestem w stanie napisać książkę, złożyć ją w całość i dostarczyć w tysiącach egzemplarzy pojawiała się dzięki Joannie i jej zespołowi. Jestem wdzięczny za jej upór, profesjonalizm i zaangażowanie. Moja książka „Przemawiaj i zarabiaj” jest naszym wspólnym dziełem i jestem z tego dumny, a z naszej współpracy bardziej niż zadowolony. 

Jeśli ktoś myśli o tym, aby coś napisać, warto mieć u boku właśnie Joannę. To jak ubezpieczenie na sukces w tym obszarze. 

Krzysztof Hillar